Pradinukų kelionė į Vilkiją

Rugsėjo 27 d. pradinių klasių mokiniai vyko į pažintinę ekskursiją. Aplankėme Klangiuose P. Cvirkos, Vilkijoje A. ir J. Juškų etninės kultūros muziejų, pamatėme iš arti keltą ir Nemunu plaukiančius laivus. Užkopėme į Ringovės piliakalnį, Seredžiuje į Palemono kalną. Grožėjomės nykstančiais, bet įspūdingais Belvederio dvaro rūmais. Sužinojome ir matėme pastatą, kur gaminamas garsusis „Liliputo“ sūris. Taip pat aplankėme Veliuonoje Gedimino kapo kalną. Sugrįžome ne tik daug pamatę, bet ir sužinoję.
                                            Kamilė Džiaugytė, Lukas Krunglevičius

Prieskonių darželis

Skaitome žiniasklaidoje, girdime apie televiziją apie sveiką gyvenseną, apie šalia augančių augalų naudą. Taigi mes, šeštokai, septintokai ir aštuntokai, sumanėme pasodinti įvairių vaistinių, prieskoninių augalų. Vietą išsirinkome pievelėje prie seniūnijos, nes ten jau augo mėta. Draugiškai dirbome ir prisodinome levandų, šalavijų, peletrūnų, raudonėlių, juozažolių, čiobrelių. Ne tik sodinome, bet ir daug sužinojome – kokį valgį pagardinti, ką arbatai panaudoti, kai sloga užpuls ar pilvelį suskaudės. Džiaugsimės, jei mūsų žolelių nusiskins raudoniškiai. Nors tai mažas darbelis, bet manom, kad ir maži darbai papuoš miestelį.